countdown...

12 more days to go..tapi maleh nak pk..sebab b outstation..minggu depan baru ada..tu pun kalau baby nak tunggu..kalau tak, kena laa aku harungi saat tu sorang2..harap2 dia sempat sampai untuk saksikan kelahiran si comel ni nanti..hehehe..tiap2 hari aku buat relaks je..aku rasa mmg aku spesis gini laa..spesis takde perasaan..bile dah menghadapi saat tu, baru la nak menggelabah..biasa laa..sebab tu org kata aku ni selamba je..padahal, Allah je yang tahu apa yang terbuku dalam hati aku ni..apa2 pun, my pren, please pray for me..doakan semuanya berjalan lancar, mudah dan selamat..akan ku khabarkan berita itu tidak lama lagi..daaaa...

1 comments:

  Hilmi & Faeizah

November 20, 2008 at 4:34 PM

Is : Tahniah dapat baby boy..semoga anak dan mamanya sehat...dan didoakan anakmu menjadi anak yang soleh dan hafiz..amin