malasnya aku

hai laa aku...kenapa laa aku ni malas sgt..aku ni tau aku banyak keje..tapi kenapa aku buat selamba je..mmg takleh nak ubat perangai malas aku ni..kalau ada ubat, dah lama aku beli gaknya..bukan aku tak tau semua keje tu penting..tapi ntah le..perasaan malas tu mmg bermaharajalela dlm diri aku ni..puas dah aku cuba, tapi gagal..akhirnya, keje yg ada kalau diukur dah lebih tinggi dr gunung everest agaknya..tolong laa aku..berubah laa menjadi org yg rajin..baiklah aku..aku akan cuba dan tetap mencuba..aku percaya, kalau aku dpt momentum yang dicari, aku takkan menoleh ke belakang lagi..keje semua akan siap dalam sekelip mata..itulah aku yang aku kenali..tapi nak mencari momentum tu teramat laa payah..dengan berkat doa semua, insyaAllah semuanya akan dpt diselesaikan..

2 comments:

  nUruL

April 19, 2009 at 9:19 PM

apa???...malas??
jom tido..............zzzzzzzzzzzzz

  ::epiloptimis::

April 19, 2009 at 10:31 PM

kalau bangun dari tido keje aku buleh siap, dah lama aku tido..lalala