majlis kesyukuran dan aqiqah


Assalamualaikum W.B.T

A.Hamid Bin Hj Amir & SM 59282 Rahimah Binti Hj Abd Manaf

Dengan penuh kesyukuran dan segala hormatnya mempersilakan Prof/Dr/Tn/Pn/En/Cik :

…………………………………………………………………………………………………………..
Ke Majlis Kesyukuran dan Aqiqah cucunda kami

Adham Syahmi Bin Hasanuddin & Alya Zayani Binti Masmunir

Pada hari
Jumaat 6 Februari 2009

Di kediaman kami yang beralamat
94 Jalan Pinang, Taman Soga,
83000 Batu Pahat Johor

Jam
11.00 am—4.00 pm

Semoga kehadiran semua akan memeriahkan lagi majlis


Dengan penuh rasa syukur, aku ingin menjemput rakan2 blogger untuk hadir ke Majlis Aqiqah anak bujang aku hari jumaat 6/2/09 (bukan besday mak kurul ke?..hepi besday nurul..) semoga kehadiran semua akan memeriahkan lagi majlis..

2 comments:

  nUruL

February 5, 2009 at 8:59 AM

huhuhu...terharu aku ko sambut skali besday aku..ahakss.
aik...ko cuti ke esok nk buat knduri nih..ke ko buat mlm.

anywy selamat beraqiqah le anak bujang ko tuh.
apa binatang tunggangan dia nanti?

  ::epiloptimis::

February 9, 2009 at 1:05 AM

seperti biasa aaa kambing hitam dgn putih..tapi tak dpt laa aku upload gmbr kambing cam ko..cuti tahun kan banyak..amik laa cuti demi utk anak tersyg..huhu