paperwork..paperwork..paperwork...

emm..ntah bila laa paperwork ni nak siap..camna nak siap kalau aku msh lagi sempat berblog..hehehe..dah makan tahun dah..sejak aku masuk balik fakulti ni dah sibuk gaduh2 pasal paperwork program baru ni..dr aku yg tak tau apa2, sampai aku jd ketua task force (sebab org lama dah cabut sambung belajar) pun paperwork ni tak siap..tendang sana sini..peringkat U pun tak lepas, apa lagi peringkat KPT yang pasti lebih cerewet especially bab nak kuarkan bajet ni.,program baru confirm nak guna bajet banyak, infrastruktur lagi..aku pun tak tau laa bile nak siap..sampai dah takde hati nak buat..bile dah ikut format MQA, nati tahun depan tukar format lagi..tambah mak nenek segala mala..2-3 bulan bile kitaorg dah siap, ada lagi benda baru yang ditambah...emm..jelak betul..walau apa pun, aku ni makan gaji..kena laa redha..sabar je laa...

8 comments:

  tinta mama

February 13, 2009 at 6:06 AM

huh.. akak tau tak, masa akak cuti bsalin tu sy yg telah di'kambing comel'kan utk tukaq sume silabus sekali lagi kedalm format terkini lagi.. arghh tidakkk... dush!dush!dush! ayarkkk!! aku tak mimpi rupenye...

  Hilmi & Faeizah

February 15, 2009 at 2:46 PM

ko jgn sebut MQA..aku rase nak pengsan. entry terbaru blog aku ade kaitan ngan MQA...MQA memang mengemosikan orang

  ::epiloptimis::

February 15, 2009 at 11:47 PM

norlida - skang dah lebih dr itu..tukaq sana sini..lotih denn..malehhh..

Ummi - MQA mm sgt mengemosikan perasaan org terutama org2 yang sgt beremosi..hahaha

  nUruL

February 19, 2009 at 10:13 PM

kite kuburkan kan je la MQA tu since dia lebih byk menyusahkan dr menyenangkan...ada setuju ka??

  nur easy

February 22, 2009 at 2:11 AM

alahai.. ku pk pk dah selesai la urusan tu semua. erm

  ::epiloptimis::

February 22, 2009 at 5:45 PM

emm..ntah sampai bile nak selesai..ni yang nak angkat kaki cepat2 ni..

nazliana : kubur tak bernesan ke?

  nUruL

February 22, 2009 at 11:51 PM

aku rasa better tak bernesan la.
kot ada nesan kang, org cari jumpa lak, sambung lg citer nyer...

  nUruL

March 11, 2009 at 2:07 AM

puan...bz ke?
klau rajin meh visit blog aku, ada task aku tgglkan utk ko