IELTS FEVER !!

skang ni aku kat KL..nak g register exam IELTS bulan september nati..bersempena dgn bulan ramadhan, aku harapkan keberkatan Ramadhan akan melancarkan proses peperiksaan yang akan aku ambil..mahal betul fee dia skang ni..dulu2 aku dgr cuma RM300 je..ke aku yg salah dengar..hahaha...skang ni dah melonjak ke RM530..harap2 je skali terus lepas..takyah nak takut dengan neves sampai 3-4 kali..penat tu nak neves banyak2 kali..kalau niat kita baik, InsyaAllah Allah akan tolong kan..kan..kan..aku kalau bleh nak settelkan semuanya tahun ni..InsyaAllah tahun depan, komitmen aku pada keluarga akan semakin bertambah..ada tambahan org yg perlukan kasih sayang aku..kang aku yg kusut sendiri..org kata..manfaatkan masa lapang sebelum sempit..takper laa berkorban sket bln posa ni..hope anak mama paham..nanti kita boleh belajar speking, writing dengan reading sama2 ye sayang..skang ni aku tak kisah laa nak further stadi kat mana pun..kalau malas2 pikir, aku buat local je la..kalau boleh nak g cepat2..tak sanggup wei workload makin banyak..ramai geng2 berebut2 nak kuar..kalau aku tertinggal, tak ke semua keje diaorg nanti yang tinggal ni kena menanggung..kalau ada elaun keraian lebihan acceptable juga laa kan..apa boleh buat..zaman2 harga minyak naik ni, kita kena memikirkan pros and cons perbuatan kita..ye tak?? ok laa..aku menunggu b balik solat jumaat ni..pasni direct ke British Council..nak register..pastu g sopinggg..(mcm banyak no duit aku...huhuhh)..

first time nak cari british council, sampai sesat2 ke kedutaan AS..nasib laa pejabat dia tutup sebab ada public holiday..pastu aku g ke kedutaan British lak..padahal urusan education semuanya kat british council..bertentang dengan KLCC..takde laa susah sgt nak cari..aku pun dah lalu lalang situ ntah bape kali..sebelum ni takde urusan langsung, mmg laa x alert..anyway, urusan semuanya dah settle..doakan laa percubaan kali pertama ni berjaya..pas habis urusan, g jenjalan kat Time square, terserempak lak dengan pameran Flora Fest 2008..posing sket kat situ..ni gambar latest aku laa ni..buat sahabat2 yang merindui, tatap lah wajah hamba yang terkini..huhuu..

2 comments:

  Mrs Azliza

July 3, 2008 at 10:59 PM

Is..nanti dah amik ielts tu bgtau aku tau senang ke susah..hehe pastu aku leh amik lak..

  ::epiloptimis::

July 6, 2008 at 7:47 AM

better ko amik kursus dia dulu leq..aku dah amik kat tempat keje aku ni..kalau amik kat luar, dalam RM500++ gak..