malasnyaa

malas betul nak keje hari ni..mana taknya dah lemak cuti raya lama sgt..raya tahun ni beriya2 jugak aku beraya..balik negeri sembilan ikut mak beraya kat kg..pastu sakit2 badan...jalan kampung kan terhentak2..baby pun dah terturun..semalam baru berkesempatan nak g berurut betulkan kedudukan baby yang dah terselit..patut laa asyik mengeras je perut aku..yang bestnya makcik urut tu pun tak perasan yang aku ni pregnant..kalau awal pregnant takpe laa tak perasan..ni dah masuk 8 bulan pun dia tak perasan..kalau g beraya, perut aku menjadi isu..sebab mmg tak menyerlah mcm perut adik aku yang baru 6 bulan..huhu..nak buat camna..itu lah kelebihan org yang berangka besar cam aku ni..dalam masa 2 minggu ni berjaya gak aku naikkan berat aku ke 0.5kg..ok lah tu..satu peningkatan yang memberangsangkan..total2 suma aku dah berjaya naik 6-7 kg dr sebelum pregnant..takyah laa aku susah2 nak diet pas bersalin nanti..huhu..kengkwn yang lain tak habis2 beraya laie ke??udah2 laa tu..koje..koje..koje...

2 comments:

  nUruL

October 8, 2008 at 10:57 PM

aku dah koje dah...tp lom sompek la nak update blog.

koje aku menimbun sbb cuti lame bebnorrr....

  ::epiloptimis::

October 9, 2008 at 8:46 PM

hallaaa...tetibo lak jadi rajin..
azam taun baru ke??