cerita hari ni..

Semalam petang aku dpt sms..ada member ofis baru kehilangan ibunya hari khamis jam 5.45 petang..sedih bile aku baca sms tu..bile mengenangkan lagi 5 hari kita nak bergembira menyambut raya..Allah lebih mengetahui apa yang terbaik untunk hambanya..kalau aku di tempat dia pun, aku tak dpt nak bayangkan samada aku mampu nak tanggung dugaan sebesar itu atau tidak..so, kengkawan, marilah bersama2 sedekahkan Al-Fatihah buat ibu Juliana Bt Sapuan..semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan org2 beriman.

pagi tadi aku merempit dr umah sebab taknak ketinggalan ikut rombongan melawat ke umah member aku itu..kiatorg g satu bas..masa sampai tu, jenazah dah selamat dikebumikan..suasana agak sayu&sedih..masing2 tak dapat nak tahan air mata..apa yang kita mampu buat, hanya suruh dia bersabar nak mendoakan kesejahteraan ibunya..

balik dr melawat, aku masuk opis..terus cek result ielts..alhamdulillah aku dah lulus..lepas semua requirement universiti..bak kata kwn aku.."g balik packing beg"..rezeki anak kot..berkat doa mak, abah, b dan org2 lain lulus gak aku..pasni boleh aku concentrate dengan benda2 lain..supervisor pun dah ok..tinggal nak settlekan urusan remeh mcm BTN, presentation dll..aku pun tak ingat checklistnya..

hari ni last day keje sebelum raya.opis pun dah lengang ni..gaknya org dah pakat angkat kaki..jap lagi aku pun menyusul gak..umah mak pun tak sempat aku nak tlg kemas..balik sll dah penat..tido je la..kepada kengkawan blogger dan pembaca setia..selamat hari raya..kalau terlajak ke BP tu, jemput laa dtg umah..make sure contact dulu..boleh aku sediakan apa yang patut..maaf zahir batin dan semoga berbahagia di samping org tersayang..sayang korang sumerrrr...

0 comments: