bateri kong..

lahai nasib..macam tetau je minggu depan gaji..ramai org kata, keta kita ni sensitif..kalau kita kata nak jual je,mula la dia tunjuk "manja"..merengek sini sana..tapi masalahnya aku takmo jual keta aku..aku cuma nak tinggalkan kejap je..dah mcm2 perangai dia buat..kalau aku mmg niat nak jual, habis kering aku dikikisnya..

on the way g keje pagi tadi..tgh sedap2 dgr radio..tetiab radionya on off..aku tak pikir apa2..maybe DJ pagi tu tak pro kot..tu yang salah tekan button..lepas dah 5 minit dok on off je, aku tukar channel lain..ehh! camtu gek...baru la aku tergerak nak tgk apa kena dgn radio aku ni..si adham dah layan mata..mama sumbat puting..bagi kain gentel, mula la dia stim..hehe..radio aku on dan off dgn sendirinya dan kemudian off terus..aku dah rasa tak sedap hati..terus terpikir bateri kereta lama tak ganti..bila last pun aku tak ingat..bila hantar servis, mekanik tu kata "masih elok lagi ni"..

nak dijadikan citer, aku singgah kg jap sbb ada kiriman dr sepupu aku utk m.long aku..baik je aku nak undur keta, enjin mati..lohhhhh..confirm mmg bateri kong..sib baik mati kat umah m.long..kalau tak tepi jalan camna? adham lagi? nak cari org tolong lagi..so, pepagi dah malayang duit ganti bateri baru..tapi tak kisah la sebab benda ni jadi kat umah m.long, bukan tepi jalan..Allah tu maha adil..kita susah 1 part, tapi 1 part tu dimudahkan..

kepada blogger yang akan berpuasa esok..selamat menyambut bulan ramadhan dan selamat beramal ibadah..May Allah grant us good in this world and good in the life to come and keep us safe from the torment of the Fire.
(petikan ayat supervisor aku..hehe..torment of fire..jangan memain)

0 comments: