update???

lately ni takde benda yang best..suma tahap2 moderate je..so, aku takde laa bercadang nak buh dalam blog aku ni..keje makin banyak..tapi badan makin malas..boleh gitu??last week aku g monthly check up and guess what? insyaAllah we are having a baby boy..emm..actually I'm a bit confused because the doctor didn't show anything to prove his statement..suddenly he asked whether we want to know the gender of the baby and the word "BOY" popped out from his mouth..hehehe..I'm quiet shocked because after thinking about the bad nausea for almost 4 month, I suspected that I'm having a girl..anyway, It's ok..as long as the baby is in good condition..My husband is the most happiest person ever..senyum leret sampai telinga start keluar dr bilik doktor sampai kereta..ada geng bola katanya..nape lak tetiba aku speaking ni?lupa lak yang aku nak amik IELTS kurang sebulan dr sekarang...satu habuk preparation pun aku tak buat lagi..schedule keje bulan ni dah semakin penuh..dah ramai org sambung belajar, yang tinggal2 ni kena laa mengisi jawatan yang ditinggalkan..

3 comments:

  weeda

August 7, 2008 at 6:28 AM

tahniah is. alhmdulillah. heheh..ko br tau ke aku ada blog? takdelah bebnor blog, cuma tmpt curah perasaan di kala serabut. tajuk phd aku? hmm..somethng pasal p2p and wireless mesh. pening jugak ni sbb baru nak belajar ns2. apapun, chaiyok. tggl beberapa bulan nak 1st year review. doakan aku sekali ye.

  Wannoraini Abdul Latif

August 7, 2008 at 10:39 PM

Assalamualaikum is..

Tahniah wei! Tak kisah la lelaki ke pompuan kan? Janji ko dengan baby ko sihat dan selamat. Raya tahun ni aku ingat nak balik kg la tengok atuk dengan nenek aku. Hehehe, lama tau aku tak balik. Apa punya cucu la kan?

Nanti aku singgah rumah ko eh. Tak lama lagi aku pun dah duduk Melaka, leh jejalan rumah ajelia.

Best tak Melaka? Takutnya nak pergi sana.

  ::epiloptimis::

August 7, 2008 at 11:40 PM

tengkiu weedy and nanie..
aku pn tak kisah sgt..asalkan sihat dan sempurna..

weedy..
semoga berjaya..insyaAllah berkat kesabaran dan niat yang baik, moga Allah mudahkan segala urusan ko..

nanie..
haaa..dah balik kg tu jgn tak reti2 nak sampai umah aku..aku tahun ni raya BP je..mcm tak larat je nak travel jauh2..bertuah punya adik ipar..dah setahun tak balik kuala kangsar..huhuu..apa2 pun, kang contact2 aku kalau ko dah sesat ke BP..boleh kita jalan2 cari pasal..soping kompleks dah byk..ko nak tau melaka best ke tak??tanya kat weed..