selamat pengantin baru khairedza & Masmunir

the moment I hug her, suddenly I realized that, somebody has taken my sister away..mmg sayu gile masa tu..keadaan takkan boleh jadi sama mcm dulu..aku tau rasanya sebab aku dah mengalaminya..walaupun kita sll tak sependapat..selalu bercakar..sll masam muka..sll gaduh tak tentu pasal..tapi sebenarnya aku syg kat ko..ada rahsia yang ko tak tau..tapi aku nak citer kat sini..mana tau tetiba ko jumpa blog aku ni, ko tau mcmmana perasaan syg aku kat ko..walaupun mcm2 ko marah atau kata aku yg buat aku terasa, ko tetap adik aku..aku tau, aku pun ada gak salah kat ko..ego anak sulong takleh nak elak..ingat tak bile ko masuk asrama sains muar dulu..balik je hantar ko, aku nangis..tiba2 aku rasa umah kosong sebab ko xde..pdhal bila kita jumpa..tak sampai 1 minggu kita mesti gaduh..huhuhu..semua tu jadi kenangan.bile aku ingat2 balik, nak tergelak pun ada..ko tuh kdg2 mcm budak2 sgt..dah jadi wife org, ko matured sket..try to think about other person..i wish u all the best..walau apa pun..ko tetap adik aku yg aku kagum..moga ko berbahagia hingga ke akhir hayat..dimurahkan rezeki oleh Allah..jadilah isteri, anak dan menantu yang taat..aku pun nak mintak maaf..yelah, aku ni sebagai akak, sure nak tunjuk besau..huhuhu..buang yang keruh, ambil yang jernih..aku dah maafkan dosa2 ko..harap ko pun begitu juga..air dicincang takkan putus..lin & munir (26 Jan 2008)




0 comments: