slmt panjang umur

pejam celik pejam celik tetiba lak aku dah nak meninggalkan umur 20an..cepat betul masa berjalan..hari ni dipenuhi dengan kasih syg dr org2 yang aku syg..awal2 pagi lagi, abah dgn mak dah call wish besday kat aku..kalau tak sure aku merajuk..huhuhu..dulu penah gak aku majuk dgn abah sebab abah lupa..terus dia send kad besday kat aku..wlupun aku ni anak sulong, tapi gaya aku dah mcm anak bongsu lak..b lak sejak minggu lepas dah beria2 nak wish aku besday..sll kalau besday family aku, aku laa penyumbang kek diaorg..bile besday aku ni, aku takde lak nafsu nak beli kek utk dr sendiri..nasib baik budak2 PSM bagi aku kek..potong dgn member2 kat lab je laa..kalau potong kat umah, b xde perasaan je..nanyi besday pun setakat sebaris jek..takde feel langsung..huhuhu..anyway thanks to syaz, julie, liza and aini..

minggu raya cina ni banyak benda gak aku buat..aku g KL hantar nur..pastu layan tgk wayang citer dunia baru the movie, CJ7 dgn Rambo 4..DBTM mmg best aa utk org yang mmg nak releasekan tensen..gelak satu panggung..awal citer mmg agak lembap laa jugakk..ada laa dlm 30 minit cam aku hilang arah gak..cm rasa nak menyesal pun ada..bile diaorg mula pengembaraan, mula aaa lawak2 plastik..seriyes mmg best aaa..CJ7 plak citer x heavy sgt laa..sonok gak citer tu walaupun banyak yg tak logiknya..tapi biasa laa kalau citer luar, tak logik pun org tak kisah..cuba filem tempatan, mau kena komen gile2..tu aa org kita, camna kita nak maju...

hari ni mood aku besa2 jek..malam nak g makan pijjahat dengan mak abah..saja je nak belanja..lagipun b teringin makan salad..malas nak buat kat umah sendiri, bawak depa g makang2..takde apa yg aku wishkan..cuma aku harap apa yg aku hajati di makbulkan Allah..insyaAllah....

12 feb 2008

0 comments: