usangnya...

"blog ko dah usang"..itu yg nurul bagitau aku semalam..bile dia cakap camtu, baru aku teringat yang aku ada blog..nampak beno sibuknya..sem ni aku belum rest lagi..bersambung2 kelasnya..hari ni last day aku ngajor kemahiran untuk short sem yang mmg tiap2 short sem muka aku je yang kena ngajor..nak buek camno..den ni ikan bilis joo..lagi 2 minggu dah bukak sem baru..preparation kelas langsung aku belum buat..nasib laa aku dah penah ngajor subjek net security 2 sem lepas..so secara automatiknya segala bahan yang berkaitan insyaAllah masih ada..tinggal nak refresh balik jek..

sebenarnya dah banyak aku tulis dalam enset aku luahan perasaan aku..pastu terlupa nak transfer, trus aku delete..lagipun time tu tgh jiwang2..kang korang terkojut lak baca citer jiwang aku ni..si faei pun dah bising soh aku update blog aku..aku bukan taknak update, masa tak mengizinkan..kdg2 aku dtg keje, tak on pc pun..kat fakulti aku ni dah kurang org..semuanya sibuk g belajar.aku pun tgh sibuk nak menyiapkan diri gak ni..alhamdulillah dah lepas kursus research method..tinggal nak finalized proposal phd aku dgn dekan..saja nak mintak pendapat dia..sebab aku work out tulis proposal tu pun kurang dr seminggu walaupun ideanya dah dekat setahun aku peram..kalau buah mangga, dah berulat gaknya..doakan laa niat murni aku dipermudahkan oleh Allah..aku tau ada antara korang pun ada niat murni cam aku jugak kan..nasihat aku, buat je sikit2 dulu..nak taknak, mmg kena sambung belajar gak..aku nak g cepat2 gak ni..dah tak larat nak menanggung beban keje yang makin banyak kat sini..dengan nak tahan perangai org lagi..makin naik laa blood pressure aku..

citer psl blood pressure ni..lately ni mmg blood pressure aku naik je..sampai mencecah 150/90..kalau tanya mak aku, sure dia kata ok lagi..sebab standard dia 180/100..boleh gitu??harap2 tak effect pada generasi aku akan dtg..wah!! dah citer generasi akan dtg..insyaAllah..hujung tahun ni aku perkenalkan pada korang (apa maknannya tu??)..kalau cepat korang paham, bagus laa..wishh me all the best..

1 comments:

  nUruL

June 22, 2008 at 4:19 AM

aku org yg cepat paham, lom abis ayat ko aku dah paham...maklum le fast learner!!!...uhuk2.

akhirnyer bersinar blk blog ko nih ehhh...lotih den tggu cite baru.
alaa...1 hari ko bg 1/2 jam je ngadap blog, sure slalu bersinar blog ko nih.

ok la...gua chow dulu, lain time gua singgah. Gua ROCK!!