happy birthday my hunny b !!!

hari ni 26 jun 2008, genap usia b 33 tahun..happy besday to u..happy besday to u..happy besday to aby..happy besday to u..emm..dah tua juga husband aku ni..tapi ttp maintain muda..itu laa kelebihan org yang relaks ekk..aku try gak relaks, tapi tak jadi formula awet muda tu kat aku.. hahaha.. tahun ni, tahun ke 4 kita sambut besday sesama..tahun ke 9 aku kenal dgn dia..b ttp sama mcm yg aku kenal dulu..sikit pun tak berubah.. tetap sabar..tetap cool sama mcm dulu..

malam tadi kul 10 lebih aku dah wish..hehehe..maklum laa skang ni tido awal..tak dapek den nak nunggu sampai kul dobleh tu baru nak wish..b pun sure dah selamat belayar (tido laa..) .confirm mmg takkan angkat tepon..present dah bagi siap2 minggu lepas..sebab aku tau sure tak dpt nak celebrate on time..kena tunggu dia balik jumaat ni baru laa boleh buat plan tergempar untuk adik2 aku yg sama birthday bulan 6 ni..lin (11/6), nur (20/6) dgn munir-adik ipar aku (24/6)..paling best pun mak aku buat pulut kuning lwn dgn rendang..terangkat beb..nak2 kambing abah aku bela..huhuhu..mmg berasap..tapi skang ni kena jaga2..tak psl2 aku kena drh tinggi..isnin ni nak g appointment doktor..nak cek baby sihat ke tak..

aku ni dah masuk 18 minggu, still tak dpt rasa baby aku gerak lagi..sopan betul dia dok kat dlm tu..tak tau laa ikut aku ke b..huhuhu..aku mmg dah tak sabar gile nak rasa dia cuit2 perut aku ni..tapi bile aku baca info, masih normal lagi..mungkin dia pemalu ni..semoga Allah permudahkan segala urusan kami sekeluarga dan berada di dalam lindungan dan rahmat-Nya..Aminnn

2 comments:

  nUruL

June 29, 2008 at 10:55 PM

actually anak ko tu dah move sket2 tp lemah lembut le gaya dia tuh, tu yg ko x rasa tuh.
mcm aku dulu gak, dlm 4 bln baru aku perasan dia punyer 1st kick.

tp bila dah 2nd ni, dlm 3 bln gitu kita dah bleh tau dia dah gerak2. Seronok wooo!!....aku mmg suke pregnant ni..hahahah..aku rasa inilah bende ajaib di dunia...heheh. Klau diizin tuhan, nak je aku pregnant tiap2 tahun...

  ::epiloptimis::

June 30, 2008 at 6:41 PM

ko nak pegnant tiap2 tahun??boleh je..takde masalah punya..aku dah 4 bulan lebih ni pun masih belum betul2 rasa dia punya kick lagi..bile scan gerak bukan main lagi..gaknya perut aku yg tebal kot..huhuhu..