sibuknya aku...

aku ingat pas aku habis ngajor short sem ni, buleh laa aku relaks jap nak prepare untuk sem depan.rupanya keje aku makin sibuk..aku mcm tak rasa rest yang sebenarnya sejak hari senin lepas..ada je keje yg melalut sampai petang..semalam pun dkt kul 6.30 baru sampai umah..nasib sempat tgk ezora..hari ni lak tak sempat nak mkn tghari..dah laa pagi2 buta dah kuar umah nak kejarkan appointment dgn doktor hari ni..nasib giliran aku no 5..takla menunggu lama sgt..9.30 dah settle, makan nasi lemak bawak dr umah (beli kat kedai..jangan harap laa aku nak masak..huhuhu)..pastu 10.30-2.00 menilai projek student..jap lagi 2.30 aku ada meeting akademik lak..sgt penat ye..ni tgh ngadap kepek pisang je ni..buat cover kelaparan yang sdg melanda perut aku ni..sian lak anak aku makan kepek je..dah mcm papa dia lak suka makan kepek..

dah terajin lak aku nak nulis kat blog ni hari2..nurul punya psl laa ni..hari ni pun blood pressure aku first time amik 140/90.."adik rehat dulu"..mcm pepaham je kalau nurse tu dah kata camtu..pas rehat 15 minit, turun laa jugak ke 130/80..walaupun org rasa tinggi, aku dah bangga dah tu..hehehe..positifkan diri.. :)..ok laa sok lusa sambung lagi..aku nak cutii...penattttttttttttttttt keje..sapa nak sponsor ni??minyak dah naik...huarghhhhhhhhhhhh

0 comments: