muhasabah diri

Tetiba aku rasa nak muhasabah diri aku...apa pencapaian aku yang membanggakan sepanjang 29 tahun 4 bulan aku hidup:

  1. Aku berjaya dpt master 2005 (uitm, shah alam).
  2. Aku dah kumpul harta (tempat untuk berteduh dan sedikit kawasan untuk bercucuk tanaman sawit).
  3. InsyaAllah akan tambah ahli keluarga setelah menanti selama hampir 5 tahun.
  4. Half way for my Phd.. (proposal dah settle..now seeking for supervisor..by the way, ielts blum settle..wish me luck this coming september)
  5. Aku dah pass PTK for first try..(mcm tak caya pun ada gak yg ni) - walaupun dah lulus setahun yang lpas, gaji aku masih takat itu juga..huhhhh..sabau je laa..
  6. Aku dipertemukan dgn suami yang sgt memahami dan menyayangi diri aku..bahagiaanyeee.. :)
  7. dan lain-lain lagi yang tidak disebutkan di sini..


"sesungguhnya org yang lebih baik dari semalam adalah org yang berjaya"..berjaya ke aku??so far, Alhamdulillah dgn nikmat yang Allah beri..semoga aku tergolong di dalam golongan org yang bersyukur..

2 comments:

  Mrs Azliza

June 26, 2008 at 8:38 PM

Is..tahniah bakal dapat baby..phd pun dah halfway..bile ko nak ajar aku..aku rasa dah tiba masanya aku pun prepare...

  ::epiloptimis::

June 27, 2008 at 12:06 AM

toche..toche..phd tu br half way prepare leq..bukan buat pun lagi..aku nak dulukan yg penting didulukan..petuanya..buat sikit2 leq..insyaAllah kalau niat kita baik, moga2 Allah mudahkan segala urusan..